środa, 13 lutego 2013

"W tych pojebanych czasach, gdzie wszystko trwa chwile..""


 
"Zostań ze mną. Zostań na noc.
Nocne pory. Wspólne zasypianie. Wspólne budzenie. Śniadanie.
-Czego tak naprawdę chcesz?
Chcę, żebyś był przy mnie w ciemności. Żebyś mnie tulił. Kochał. Pomagał, kiedy się zlęknę. Żebyś podszedł do krawędzi i sprawdził co tam się kryje."







Zapaliłam papierosa, kolejnego tego wieczoru. Boje się, bo chociaż każdego dnia zdaje się, że jestem bliżej, to mam wrażenie, że się oddalam. Nic nie ma. Nic nie jest takie. Słowami delikatnie dotykasz mojego rozchwianego serca. Dotykasz go ich brakiem. Trudno mi zdefiniować relacje. Siedzę sama, w słuchawkach leci rap, piję herbatę i tęsknie za Tobą. "Jedyne co chcę słyszeć to barwę Twojego głosu."



Cisza.
Cisza.
Obłędna cisza..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz