środa, 22 lutego 2012

2. "Z chwilą kiedy zaczniesz robić to czego naprawdę pragniesz, zaczynasz zupełnie inne życie"

Na dworze coraz później robi się ciemno. Śnieg stopniał, a temperatura jest na plusie. Czekam na wiosnę. Zmieniam swój pokój. Kolor paznokci z niebieskiego zmieniłam na malinowy. Słucham wesołych piosenek, częściej wychodzę z domu i spędzam mniej czasu przed laptopem. Więcej się uśmiecham.


"Słowa słodkie jak landrynki."

Idź, nadrabiaj czas, który przeze mnie straciłeś. Chwal się publicznie tym, jaki jesteś obojętny. Pisz prywatne wiadomości do moich znajomych. Opowiedz im nasze tajemnice. Dopisz, że mnie nie rozumiesz, że jestem dziecinna i jak bardzo się zmieniłam. Rozmawiaj o mnie i śmiej się za plecami. Chyba przestałam się przejmować.






Środa <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz